12 Kasım 2015 Perşembe

99 Reus'u Nasıl alırız

Arkadaşlar gördüğünüz gibi bu benim hesabımdan bir fotoğraf. 51 fişten 30 tanesini tamamlayabildim şimdi sizlere her 5 farklı fiş için gerekenleri maddeler halinde yazıcam
1- mobil ustası ligler fişi : arkadaşlar bu fiş için oynadığınız ligdeki turnuvalardan kazandığınız fişlerle alabiliyorsunuz lig turnuvalarından kazandığınız her 10 fiş 1 tane mobil ustası ligler fişini size vericektir

2- mobil ustası canlı etkinlikler fişi : arkadaşlar bu fiş içinde başarılar kısmından canlı etkinlikler bölümüne girin orada zaten sadece 1 görev var toplam 500 tane canlı etkinlik tamamladığınızda 5 tane mobil ustası canlı etkinlikler fişinizi kazanıcaksınız.

3- Mobil ustası Planlar fişi:  arkadaşlar bu fiş için yine başarılar kısmında planlara giriyoruz ve orada en üstteki başarıyı 3 yıldız alarak tamamlayınca 3 mobil ustası fişimiz oluyor bu 3 fiş için toplam 90 tane farklı plan tamamlamamız gerekiyor

4- mobil ustası sezonlar fişi : bu fiş içinde (20 maç=1 sezon) 10 tane sezon dönemi tamamladığımızda toplamda 10 tane mobil ustası sezonlar fişimiz olucak.

5-mobil ustası klasmanlar fişi: bu fişide hepiniz biliyorsunuz ama yeni başlayanlar için yinede yazmak istedim atak modunda taraftar sayımız arttıkça kazandığımız bir fiş bu toplamda 10 milyon taraftar ve üstü taraftarınız olduğunda 13 tane fişi elde ediyorsunuz .

2 yorum:

  1. Ben fifa şampiyonuyum ama klasman kartım 1 tane eksik

    YanıtlaSil
  2. Reus planı için klasman fişlerim eksik nasıl bulabilirim?

    YanıtlaSil